12,500lei
Program Comunicare Strategica de Business
CursÎnvață:
– care e elementul tău unic în piață,
– care e nișa ta,
– care e clientul tău,
– care sunt beneficiile serviciilor tale,
– ce puncte forte și ce puncta slabe ai, dar și care sunt amentințările și oportunitățile din piață.
– ce înseamnă gândire antreprenorială și cum să intri în energia antreprenorului.
La finalul cursului
– Ai o direcție clară pentru următorul an care te duce mai aproape de obiectivul tău pe 5 ani.
– Ai obiective și campanii trimestriale și știi cum să scrii pe site în beneficia pentru clienți. – Știi să scrii conform regulilor SEO pe blog ca să fii pe prima pagină în motoarele de căutare.
– Știi să îți faci afacerea vizibilă prin content propriu pe platformele tale, content făcut de alții despre tine în presă și prin promovare și PR.
Vei avea nu doar informații, ci un proces pe care poți să-l repeți în fiecare an. Un proces integrat care îți dă nu doar pisele de puzzle, dar îți arată și cum să le asamblezi ca să creezi întregul tablou
Description
– Cine ești tu ca antreprenor?
– Cine ești tu în mediul de business?
– Ce nevoie acoperi în piață?
– Care e misiunea ta și cum o vezi îndeplinită?
Identifici punctele tale forte, pe cele slabe, amenințările și oportunitățile din piață.
Avatarul de client este foarte important și nu pleci la drum în antreprenoriat fără el pentru că îți permite să știi exact cine e clientul tău, ce frustrări și ce aspirații are. De aici poți să creezi programe și servicii pentru el, să faci reclamă acolo unde el se află cel mai frecvent, să creezi newslettere, content pe blog, e-book-uri, eventual și live-uri/canal de YouTube. Îți arăt concret cum.
De unde te documentezi despre clientul tău ideal dacă ești la început de drum? Îți spun la curs.
– La ce ajută?
– Ce înseamnă obiective SMART
– Lucrăm concret cu calendarul în față
– Ce roluri (crezi că) ai
– Cine decide prețul serviciilor tale?
– Lucru practic pe obiectivele și campaniile trimestriale
– Cum echilibrezi timpul pentru afacerea ta cu cel pentru familie
– Tips & Tricks pentru rutina unui antreprenor care are și familie
– Exercițiu practic
– De ce să ai un site și cum te ajută el în business-ul tău
– Structura unui site
– Care sunt cele 3 greșeli din cauza cărora ies clienții în primele 30 de secunde de la tine de pe site
– Ce și cum scrii la rubrica Despre mine în beneficia pentru clienți? Exercițiu practice
– Ce conține Homepage-ul
– Care e secretul ca să te contacteze clienții
– De ce ai nevoie de CTA?
– Ce scrii la rubrica de Contact
– Ce este un Landing Page
– Ce înseamnă SEO și de ce e important?
– Care este scopul SEO?
– Cum faci să apari pe prima pagină în Google când concurența e mare cam pe orice nișă?
– Cum văd motoarele de căutare site-ul tău?
– Ce poți să faci ca să optimizezi site-ul tău?
– Cum îți optimizezi textele de pe blog
– De ce e important să ai un blog pentru afacerea ta?
– De unde iei idei pentru articolele tale?
– Forma unui text pe blog
– Medicineză, corporateză, ONGeză
– Scenariul 1: Nu vrei să promovezi nimic
– Scenariul 2: Ai ceva de promovat organic
– Triggere emoționale pe care să le iei în considerare
– O formulă care să capteze atenția și să genereze impuls de cumpărare
– Cum e ideal să arate textul ca formatare
Ce influențează reach-ul organic al postărilor pe Facebook?
Cum faci o prezentare pe care să o trimiți brandurilor / colaboratorilor
There are no reviews yet.