STORYTELLING DE BUSINESS

Cum să comunici strategic astfel încât să devii o voce cu impact în online și să ai clienți

CUMPĂRĂ

STORYTELLING DE BUSINESS

Cum să comunici strategic astfel încât să devii o voce cu impact în online și să ai clienți

CUMPĂRĂ

Comunicare strategică și storytelling pentru soloprenoare

CUMPĂRĂ

Ce spun cursantele care au terminat programul?

Alina Androne, creatoarea calendarului interactiv Rutinescu la prima postare despre produs a avut 200 de comenzi

Cum este trecerea către antreprenoriat lucrând de acasă, cu doi copii mici?

„Înainte de a participa la programul Anei, în primăvară 2023, aveam o idee, dar nu știam cum să o realizez. 

Cu îndrumarea ei, din Alina mamă am devenit Alina antreprenorul și am creat „Rutinescu”, primul calendar pentru rutina copiilor. 

  Simți că vorbești singură în online?

 

Platformele online par pline de oportunități pentru afacerea ta. Cu toate astea, deși ești activă pe social media, pare că vocea ta nu se prea aude sau că uneori ești invizibilă. 

Ce se întâmplă de fapt este că nu știi cum să te expui în social media ca să te vadă potențialii clienți.

 Nu știi cum să formulezi și să transmiți mesaje clare și convingătoare care să te reprezinte și în același timp să atragă clienți plătitori. 

  Ți-e frică de faptul că alți oameni nu vor aprecia ce scrii tu și pierzi mult timp ca să scrii și să rescrii la nesfârșit același text, apoi amâni să-l postezi așteptând momentul perfect, când toată audiența ta ar putea fi online…

 

 Ești o vizionară, dar nu reușești să pui creativitatea într-o strategie de comunicare și să vorbești pe limba clientului.

 

E totul la tine în cap și nu reușești să pui în cuvinte cu ce îți ajuți clienții.

Ori ai o afacere offline, poate un magazin de bijuterii, un cabinet de avocatură, o agenție imobiliară și vrei să fii și în online. Nu știi cum să scrii texte și articole care să te reprezinte și în același timp să atragă clienți. Ai fost la multe cursuri, știi teoretic ce să faci, dar nu știi cum să pui piesele de puzzle împreună. Știi teoria, dar nu știi cum să o pui în practică.

Simți că bați pasul pe loc în afacerea ta, deși faci multe și nu înțelegi unde ești blocată.

Pe scurt, ești tare departe de liniștea, bucuria și libertatea pe care le visai când ai pornit business-ul…

Ba chiar te paralizează gândul că va trece încă un an în care lași fricile să-ți răpească șansa la o viață împlinită, iar libertatea pe care o tot visezi nici măcar nu se întrezărește.

 

Dacă te regăsești cel puțin într-una dintre situațiile descrise, atunci soluția asta este pentru tine.

CUMPĂRĂ

Adevărul este că poți să scrii strategic și să devii o voce în online

 

În ultimii 3 ani mi-am dedicat toate eforturile ca să ajut soloprenoarele cu afaceri în primii 3-5 ani să scape de aceste probleme. 

Dă-mi voie să o fac și pentru tine.

Sunt aici să-ți explic toți pașii pe care trebuie să-i faci ca să comunici concret mesaje utile pentru clienții tăi.

Poate că ai mai fi fost în alte programe de unde ai învățat părți din proces. Și totuși nu ai clienți, deși ai încercat să folosești și să aplici ceea ce ai aflat. 
Asta se întâmplă pentru că, deși ai piesele de puzzle, încă nu ai învățat cum să le combini într-un tablou.
CUMPĂRĂ

O să te ghidez să comunici strategic, cu scop, cu sens și cu rezultate.

Storytelling de Business este programul pe care l-am creat pentru femeile care au înțeles că au nevoie de structură și vor să facă pași siguri ca să devină o voce în online.

Ca să comunici bine nu trebuie să muncești mai mult, ci trebuie să fii aliniată cu cine ești tu, care e misiunea ta și care sunt obiectivele de business. 

Ca să ai succes trebuie să muncești zilnic la visul tău, cu disciplină, perseverență, ambiție, determinare, reziliență, chiar dacă uneori e greu. 

Cine sunt eu și de ce îți spun despre toate astea?

Sunt Ana Nicolescu, antreprenor cu 20 de ani de experiență în comunicare și trainer acreditat de ANC.
Am lucrat 12 ani în presă, apoi am scris 10 ani pe blogul Mămica Urbană, am creat agenția de comunicare Parenting PR, o comunitate de bloggeri și o școală informală pentru creatorii de conținut.

M-am acreditat ca Business Coach, Strateg de Comunicare și Coach de Dezvoltare Personală, am construit comunități online, offline, geografice sau nișate pentru clienții din agenție, am scris o carte pentru copii cu alte mame bloggerițe, am urcat pe scenă ca să împărtășesc drumul meu și am început să fac coaching personalizat pentru oameni pasionați de storytelling, de comunități sau care au o idee smart pe care nu știu cum să o transforme într-un business profitabil.

Mult timp nici nu mi-a trecut prin minte că aș putea să devin consultant, consilier sau coach. 

Mă gândeam că pot să câștig bani din ce am învățat la școală, la cursuri, nu din ce vine natural din mine.

Înainte de pandemie, am participat la niște cursuri online din SUA și acolo mi-au spus că aș putea să monetizez abilitatea asta și că e mare nevoie de ghidare în mediul antreprenorial. 

Flatată de ce mi-au zis specialiștii de la cursurile din SUA, am decis că ar fi o idee bună să mă acreditez ca business coach. Și asta am făcut.

În paralel, pentru că sunt pasionată de mecanismele schimbării și de salturile pe care le fac oamenii când sunt în procese de transformare, m-am acreditat ca Change Strategist, aici, în România. De ce am ales un program românesc de data asta? Pentru că am vrut să fie ancorat în realitatea românească.

Experiența din formarea ca Change Strategist a ancorat partea de business pe care am învățat-o la Mindvalley în realitatea românească. Am făcut coaching, ca practică, pe și cu români, cu probleme de aici, de la noi, venite în urma anilor de comunism, a unei istorii și a unui context specific.

Am ajutat peste 600 de oameni să se lanseze în antreprenoriat și să-și înceapă o afacere.

Pot te ajut să-ți gândești aplicat primul an al afacerii și să ai un business prosper. Pot să îți spun concret ce să scrii pe site-ul tău, cum să folosești blogul ca instrument de marketing, cum să faci un plan editorial, să stabilești campanii de comunicare și parteneriate strategice, să faci vânzări în call-uri 1:1 și cum să faci PR pentru afacerea ta sau măcar să știi ce să ceri unei agenții de comunicare, PR sau SEO.  

Nu-ți vorbesc din cărți și filme, ci am avut și eu zbateri, frici și îndoieli. Au fost perioade în care aveam nevoie ca de aer să vorbesc cu un om care îmi înțelege realitatea. Și mi-a luat ani de zile să ajung unde sunt acum și de aceea e atât de importantă pentru mine misiunea mea – să te ajut și pe tine să-ți vezi direcția și să faci bani cu business-ul tău. 

Dar nu în ani, ci în câteva luni.

Prin urmare, programul Storytelling de Business te ajută să ai în doar 2 luni  strategia de comunicare ca să spui povestea brandului tău și să devii o voce în online.

Cum e structurat programul?

Pe termen lung, business-ul nu merge doar pe intuiție, ci are nevoie de structură și proces.
Uite care e structura programului și ce o să lucrăm concret în cele 2 luni:

1. Nișare și poziționare

– Cine ești tu ca antreprenor?
– Cine ești tu în mediul de business?
– Ce nevoie acoperi în piață?
– Care e misiunea ta și cum o vezi îndeplinită?

2. Avatarul de client

Avatarul de client este foarte important și nu pleci la drum în antreprenoriat fără el pentru că îți permite să știi exact cine e clientul tău, ce frustrări și ce aspirații are. De aici poți să creezi programe și servicii pentru el, să faci reclamă acolo unde el se află cel mai frecvent, să creezi newslettere, content pe blog, e-book-uri, eventual și live-uri/canal de YouTube. Îți arăt concret cum.

3. Ce scrii pe site

– De ce să ai un site și cum te ajută el în business-ul tău
– Structura unui site și ce scrii la fiecare secțiune
– Care sunt cele 3 greșeli din cauza cărora ies clienții în primele 30 de secunde de pe site?
– Care e secretul ca să te contacteze clienții?
– De ce ai nevoie de CTA?
– Ce este un Landing Page?

4. SEO

– Ce înseamnă SEO și de ce e important?
– Cum faci să apari pe prima pagină în Google când concurența e mare cam pe orice nișă?
– Cum văd motoarele de căutare site-ul tău?
– Ce poți să faci ca să optimizezi site-ul tău?
– Cum îți optimizezi textele de pe blog

5. Structura unui text pe blog

– De ce e important să ai un blog pentru afacerea ta?
– De unde iei idei pentru articolele tale?
– Forma unui text pe blog
– Medicineză, corporateză, ONGeză

6. Cum scrii texte bune în social media

– Scenariul 1: Nu vrei să promovezi nimic
– Scenariul 2: Ai ceva de promovat organic
– Triggere emoționale pe care să le iei în considerare
– Formule care să capteze atenția și să genereze impuls de cumpărare
– Cum e ideal să arate textul ca formatare

7. Cum crești organic audiența paginii de Facebook

Ce influențează reach-ul organic al postărilor pe Facebook?

8. Prezentarea

Cum faci o prezentare pe care să o trimiți brandurilor / colaboratorilor

Cum se desfășoară programul?

 

Primești informația sub formă de video și text, în Google Drive

Tu implementezi ce afli și primești feedback pe materialele pe care le urci în Drive

Ne vedem o dată pe săptămână, marțea, de la 13.00 la 15.00, live, pe Zoom, cu toți cei din program, să îți răspund la întrebările care apar în timp ce implementezi strategia

Avem un grup de WhatsApp unde poți să pui întrebări între sesiuni și să împărătșești salturi sau blocaje în strategia te de comunicare.

Întâlnirile live sunt înregistrate și ai acces la ele oricând pe perioada celor 2 luni. Le poți relua ori de câte ori ai nevoie să-ți reamintești sau să-ți clarifici aspectele discutate sau pur și simplu ca să vezi cât de mult ai evoluat de la începutul programului.

Ce obții după ce finalizezi programul?

alegi ce poți să faci cu bucurie, ușor și folosindu-te de abilitățile și resursele pe care le ai în acest moment
te poziționezi corect în piață fără să te temi de competiție, știi clar care e golul din nișă pe care poți să-l acoperi și către ce oameni să mergi cu produsul/serviciul tău
targetezi corect audiența când faci promovare pe social media, vorbești pe limba avatarului și îl chemi pe nume când faci postări de vânzare
afli care sunt frustrările și aspirațiile avatarul de client, te conectezi autentic cu el și îi oferi produse/servicii bazate pe nevoile lui reale, nu pe proiecțiile tale
în consecință, îți prezinți oferta într-un mod atrăgător pentru clienții tăi și asta duce la conversii, scalări și fidelizare, adică la monetizare
înveți să gândești și să acționezi antreprenorial, să-ți înțelegi și să-ți învingi blocajele și fricile, să fii perseverentă, disciplinată și să te adaptezi la contextele și schimbările din piață. Te uiți de sus la afacerea ta, din postura de observator, astfel încât să ai o perspectivă de 360 de grade și să nu fii mereu în implementare.

Îți ofer nu doar informație, ci un întreg proces care dă rezultate

Informațiile pe care ți le ofer la curs sunt gândite, structurate și calibrate ca să le poți folosi imediat și să implementezi. Vei avea claritate și vei fi mereu în acțiune ca afacerea ta să se dezvolte, să funcționeze bine și să crească rapid. 

Adică nu ai doar niște cunoștințe, ci și o direcție în care vrei să-ți duci business-ul.  

De asemenea, vei avea un proces validat pe care poți să-l repeți în fiecare an. Un proces integrat care îți dă nu doar piesele de puzzle, dar îți arată și cum să le asamblezi ca să creezi întregul tablou.

Primești acces la procesul pe care l-am testat și îmbunătățit continuu pe baza feedback-urilor primite de la cei peste 120 de antreprenori cu care am lucrat în acest program în ultimii 3 ani.

Și pot să te asigur că structura aceasta funcționează la fel de bine pentru tine, care faci o afacere pentru prima oară, cât și la tine, care te gândești să deschizi o nouă linie de business. 

Îți spun de la început că nu e ușor, nu e nicio magie si nu se întâmplă minuni peste noapte. Pentru că nu va face altcineva munca în locul tău.

Poți obține câștiguri mult mai mari decât investiția pe care o faci în acest program chiar din primele luni.

Bineînțeles, dacă îți faci și tu partea, adică înveți și apoi aplici ce ai învățat.
Eu te ajut cu o scurtătură ca să ajungi mai repede la rezultatele pe care le aștepțiIar valoarea pe care ți-o ofer este cu mult mai mare decât ceea ce tu vei investi propriu-zis.

Cât timp îți mai permiți să amâni investiția în tine și în succesul afacerii tale?

CUMPĂRĂ

Care sunt cele 5 etape prin care scrii strategic și devii o voce în online?

Distingi care e nișa ta

Până acum ai făcut totul intuitiv. Muncești mult pe bani puțini și oamenii vin la tine doar din recomandări. De aceea nu ai prea mulți clienți și nici venituri constante și suficiente care să-ți susțină business-ul și stilul de viață pe care ți-l dorești.

Afli cine e clientul tău ideal

De ce vrei un avatar cât mai specific al clientului tău

Ca să-i oferi drumul pe termen lung, nu doar de azi pe mâine. Când te conectezi cu nevoile clientului tău, asta înseamnă că o să construiești poduri, nu ziduri.

Când știi cine este clientul tău:

Vei crea produse și servicii bazate pe nevoile lui reale, nu pe proiecțiile tale

Poți să faci un plan editorial pe subiecte în funcție de sezon.

O să vorbești pe limba lui, o să-l chemi pe nume când vei face postări de vânzare

Vei vorbi direct cu el și asta duce la conversii, scalări și fidelizare. Adică la monetizare.

Ai un site pe care îl folosești ca instrument de marketing

După ce știi cine e clientul tău IDEAL, înveți cum să scrii pe limba lui. Cum să scrii ca un om, nu ca o instituție. Da, scapi de ONG-eză, corporateză, medicineză. O să scapi de tendința să scrii în termeni specializați ca să justifici expertiza ta. Nu o să fie nevoie să te explici, să ai dreptate sau să dai bine. Te ghidez să scrii ca și cum i-ai povesti unei prietene.

Scrii constant și strategic în social media

 Poate crezi și tu că dacă scrii bine pe Facebook, poți să ai un business de succes. 

Am ghidat peste 600 de soloprenori să-și lanseze un business și să aibă clienți și niciunul nu a reușit doar cu social media. Asta e doar ce se vede la suprafață, e cam ultimul pas. 

De ce zic asta?

Pentru că ai nevoie de un plan de business ca să scrii strategic pe orice platformă ai avea. Așadar e nevoie să înlocuiești promovarea online prin diverse căi, fără o direcție clară, cu o strategie de comunicare aliniată cu planul de business. Ca să comunici strategic, cu sens și cu rezultate, pe limba clientului.

Îți dezvolți mentalitatea de antreprenor

Partea de coaching și ghidare ți-o asigur pe toată perioada programului ca să te ajut să îți descoperi punctele forte, că pe cele slabe sunt cam sigură că le hiperbolizezi, și să depășești blocajele emoționale. 

Mentalitatea de antreprenor presupune să-ți înțelegi fricile și blocajele și să fii conștientă că ele nu se modifică de la sine cu trecerea anilor. 

Se modifică cu ghidare și cu lucrul cu sinele. 

Am înțeles de-a lungul timpului să respect ritmul și nivelul de conștientizare al fiecărui client. Și sunt ghid pentru cei care vin alături de mine și cei care au trecut prin programele mele știu că nu sunt doar un ghid de business sau de comunicare, ci lucrez integrat și aplicat și partea de mindset. 

Și nu scot din context. 

Sunt aici să-ți ofer toată susținerea și cunoștințele mele ca să nu te oprești până nu reușești.

Asta pot eu să-ți aduc – perspective, claritate și împuternicire. Și apoi construim împreună structura și strategia pentru business-ul tău.

CUMPĂRĂ

Încă stai pe gânduri?

 

Ca să îți faci o idee despre cum arată tot procesul, îți povestesc pe scurt cum a fost pentru Alina Pop – primul specialist pe Burnout Parental din România.

În octombrie 2021, Alina era un psihoterapeut care nu știa cum să scrie ca să ajungă la clienți și cum să aibă rezultate scalabile.

În cifre, rezultatele Alinei după participarea în programele mele de Antreprenoriat și Content arată așa:

 Un studiu făcut pe 1300 de mame,

 O bază de date de 2007 contacte

 1200 de mame înscrise în program, iar în grup au intrat 820 

 Comunitatea lansată după programul pilot este de aproape 120 de mame

 A avut peste 120 de call-uri cu mame care au primit câte o soluție personalizată

 A făcut un program pilot de 4 săptămâni și un curs semnătură de 12 săptămâni

 Acum are 3 chestionare și 3 e-book-uri

 Un live într-o comunitate de mame

 10 apariții media

 Prezență în 3 podcasturi

De ce am ales să-ți vorbesc despre Alina?

Ca să înțelegi diferența dintre meserie și gândirea de antreprenorAm lucrat cu ea pe un plan de business și am ajutat-o să își stabilească servicii, pachete de lucru și un preț corect. Preț pe care îl stabilește antreprenorul, nu terapeutul.
Aici a fost marele ei salt.
Iar apoi a început să facă abonamente 1 la 1 sau programe de grup și a putut să spună că demarează o afacere.
Și pot să ilustrez prin exemplul ei încă un concept: nișarea.
Alina făcea terapie de cuplu, vindecarea traumei și burnout parental. După ce am identificat împreună golul din nișa, toată comunicarea și strategia de business a fost axată pe unicitatea ei, și anume că este primul psihoterapeut acreditat pe burnout parental din România. De aici a construit programe de grup, un plan de comunicare și o strategie de vânzare

Iată ce a scris Alina la finalul programului:

“Acum îmi știu clar unicitatea, nișa și implicit care e clientul meu ideal. Am obținut claritate în primul rând pe golul din nișă și m-am nișat pe burnout parental
De aici am început să gândesc, în cadrul Mastermind-urilor, programe de grup și să nu mă mai axez doar pe sesiunile 1 la 1. Am înțeles că dacă vreau să scalez, nu sunt suficiente ședințele de terapie din cabinet.
Trebuie să merg pe mase în online.

Am scris contentul pentru site pe modelul din programul de comunicare și mi-am refăcut complet site-ul și identitatea de brand. M-ai îndrumat către specialiști complementari cu ce faci tu, webdeveloperi, virtual assistant și content writer ca să pot să externalizez ce nu ține de mine. Doar că acum știu clar ce să cer și cum să monitorizez rezultatele lor.
Am început să am parteneriate strategice și să fac salturi calitative, am apărut în presă, în podcast-uri și pe blogurile influencerilor.

Toate astea mi-au adus 2000 de persoane înscrise la programul pilot cu soluții pentru burnout-ul parental.”

Te invit să descoperi transformările pe care le-au avut alți antreprenori care au lucrat cu mine:

Recapitulez pe scurt cele 5 etape prin care ajungi acolo:

Nișare
Înțelegi că dacă te nișezi nu pierzi clienți, dimpotrivă, câștigi mai mulți.
Avatar de client
Îți devine clar pentru cine sunt și pentru cine NU sunt serviciile tale
Site & Blog
Folosești site-ul ca instrument de marketing și ca o carte de vizită care îți oferă credibilitate pe expertiza ta
Social media
Scrii constant și strategic în social media
Mentalitate
Îți dezvolți mentalitatea de antreprenor

Continui să faci totul singură, în felul în care ai făcut până acum

Nu folosești e-mail-ul și de site-ul ca instrumente de marketing.

 Nu știi ce să scrii despre tine ca să nu pară laudă de sine, dar totuși să faci branding personal

Ai participat la multe webinarii gratuite și poate realizezi că din statutul de freebie hunter nu poți să ceri prețuri de expert

Ai fost și pe la alte cursuri, ai multe piese de puzzle. Îți lipsesc doar câteva. Dar ce-ți lipsește cu adevărat e integrarea lor într-un tablou. Cum le pui cap la cap ca să îți structurezi business-ul și să ai tabloul complet, nu doar o pungă cu piese de carton.

Mergi pe intuiție și pe recomandări. Și rămâi în același punct cu afacerea ta.

Pierzi mult timp în task-uri aparent antreprenoriale și nu ai rezultate

Îți vin toate fricile peste tine, frica de eșec, frica de succes, sindromul impostorului, te întrebi cine ești tu să faci asta, cine o să te asculte pe tine.

Aduci bani de acasă ca să-ți susții business-ul

Nu te promovezi. Și dacă o faci pierzi bani și timp și nu au rezultate.

Scrii pe social media când îți vine și despre ce ți se pare important în acel moment. Așa că simți că vocea ta nu se aude. Te simți invizibilă. Chiar dacă ai săptămâni când scrii zilnic.

Începi să lucrezi alături de mine în programul online Strorytelling de Business, testat și validat pe 90 de antreprenori

Ai acces la suport live 2 luni, alături de mine și alte antreprenoare

Monitorizare permanentă

1 întâlnire live/săptămână pentru teaching, răspunsuri la întrebări și coaching pe mindset

 Grup de whatsapp unde să întrebi orice legat de comunicare în business-ul tău

Acces la înregistrările întâlnirilor de suport

Întâlniri bonus cu invitați speciali

Întâlniri offline de practică și de suport

Posibilitatea să primești 15 minute de consultanță 1 la 1 cu mine când ai nevoie

Ce beneficii ai dacă vii în program:

Este ușor de accesat și poți să îl reasculți oricând pentru că ai acces nelimitat pe perioada programului la materialele de suport și înregistrările video. Astfel, vei putea să reiei informațiile esențiale ori de câte ori simți nevoia
Îți dau explicații clare, simple și într-un limbaj ușor de înțeles despre toate aspectele cheie ale antreprenoriatului.
Urmăm o structură logică și afli concret ce să faci ca să comunici strategic astfel încât să devii o voce cu impact în online și să ai clienți
Îți explic detaliat pașii pe care trebuie să-i faci, vin cu multe exemple și te ajut cu răspunsuri la întrebări care poate te-au blocat.
Mai mult, poți să participi la întâlnirea anuală a antreprenoarelor care au urmat cel puțin unul dintre programele mele de grup. Ajută foarte mult să vă întâlniți și în viața reală pentru a avea încredere să împărtășiți sincer toate provocările și reușitele în sesiunile de grup. Și fiecare întâlnire a dus la conexiuni mai bune și mai durabile.
Te sprijin să obții claritate prin multe exerciții practice. Îți recomand să le faci exact în ordinea în care au fost gândite și să nu sari etape, o să vezi la final că se închid toate buclele și procesul are sens și te conduce la rezultate.
Vei fi provocată să ieși din zona ta de confort, vei fi expusă la concepte și idei noi, vei învăța să-ți depășești limitele și să-ți extinzi perspectiva asupra afacerii tale. Astfel, vei crește nu doar profesional, ci și personal.
Faci parte dintr-o comunitate de antreprenoare care se află în același proces, se susțin, se încurajează, își oferă feedback sau fac parteneriate.
Îți pun multe întrebări la fiecare modul, astfel încât să îți fie ușor să identifici unde te afli în proces, să te simți inspirată și motivată să lucrezi constant. În scurt timp, înveți și tu să îți pui întrebări relevante ca să obții claritate despre tine și business-ul tău.

Acest CURS este pentru tine dacă vrei:

 Să elimini haosul din business și să ai încredere că poți să faci asta ori de câte ori vei avea nevoie, astfel încât să ai clienți recurenți.

Să scapi de senzația că deși scrii chiar zilnic în social media, nu ești vizibilă și vocea ta nu se aude. Ca urmare, nu ai clienți.

Să simți că transmiți mesajul potrivit, la momentul potrivit, oamenilor potriviți astfel încât să creezi un dialog cu ei, nu un monolog de vânzare.

 Să te simți conectată cu alte antreprenoare, într-un spațiu sigur și de învățare.

 Să ai un echilibru între munca ta și viața de familie.

 Un business care să te împlinească din interior și să simți că ești aliniată cu misiunea ta în viață.

Acest CURS nu e pentru cele care:

  Nu vor să câștige bani pe cont propriu și prefer să rămână în umbră.

  Nu își asumă potențialul și misiunea pe care o au în viață.

  Nu vor să învețe și să exerseze autodisciplina și să fie active în comunitățile lor.

 Nu vor să fie liniștite, organizate și relaxate în business-ul lor.

  Nu vor să-și asume puterea și să înceapă să ia decizii pentru viața lor și afacerea lor.

Vor să se orienteze în continuare pe reacțiile celor din jur și să nu se vadă prin proprii ochi.

Care este valoarea a ceea ce primești?

 

Coaching de business, în grup, 2 ore/ săptămână timp de 2 luni: 2.240 euro

Feedback personalizat la teme, timp de 2 luni: 1.600 euro

Nișare, poziționare, avatar de client: 1000 euro

Structură și strategie pentru textele de pe site aliniate cu avatarul de client: 500 euro

Șabloane pentru 30 de texte de social media care convertesc în vânzări: 500 euro

Strategie de comunicare pe blog, social media și email aliniat cu planul de business și avatarul de client: 1000 euro

Șabloane în Canva pentru vizualuri de social media, newsletter, ebook: 700 euro

Întâlniri cu invitați speciali: 1500 euro

Coaching individual cu Ana la telefon sau cu mentorii din program, 15 min: neprețuit

TOTAL:  8.040 euro

Dar stai liniștită, nu va trebui să plătești suma asta. Poți obține tot ce ți-am prezentat pentru 1000 euro

CUMPĂRĂ

BONUS

Pe lângă toate astea, îți ofer acces la experți și resurse suplimentare ca tu să poți crește rapid și să ai o perspectivă completă și instrumentele necesare  să comunici strategic astfel încât să devii o voce cu impact în online și să ai clienți.

 

Eu te ajut cu o scurtătură ca să ajungi mai repede la rezultat. Iar valoarea pe care ți-o ofer este incomparabilă cu ceea ce tu vei investi propriu-zis.

 

 

Încă nu știi dacă ți se potrivește?

 

Tot ce trebuie să faci este să te programezi la o discuție să vedem dacă programul este potrivit pentru tine în această etapă a business-ului tău.

PROGRAMEAZĂ O ÎNTÂLNIRE

Garanția returnării banilor

Poți primi toată investiția înapoi dacă urmezi procesul complet și nu ajungi la rezultatele promise de curs.
Asta înseamnă să:

 

 Bifezi toate task-urile din platformă

Participi la întâlnirile suport live din program

Urmărești și aplici feedback-ul pe care ți-l dau.